⠀
1. БІЗНЕС-ІДЕЯ.
⠀
Перш ніж приступити до конкретних дій потрібно ретельно обміркувати свою бізнес-ідею. Для цього необхідно провести аналіз ринку, де ви будете працювати.
⠀
Основне питання - чи буде попит на ваші бізнес-ідеї. Якщо так, то хто буде споживачем, наскільки великим виявиться попит в грошовому еквіваленті, чим буде корисний ваш бізнес і які проблеми він вирішуватиме.
⠀
В основі будь-якого бізнесу - пекельна праця і постійне навчання. Коли будете обдумувати свою бізнес-ідею, візьміть до уваги те, в чому добре розбираєтеся. Ці знання і навички потрібно розвивати.
⠀
2. ВИВЧІТЬ КОНКУРЕНТІВ.
⠀
Проаналізуйте, з ким ви будете боротися за увагу клієнтів. Вивчіть конкурентів, їх плюси і мінуси, так ви знайдете кращу стратегію для залучення клієнтів.
⠀
Якщо у вас є кошти, ви можете залучити для аналізу фахівців. Можете заощадити і зробити дослідження самостійно. Тут важливо зрозуміти, що може привести споживача до вас, а не до ваших конкурентів.
⠀
Найпоширеніша методика для оцінювання перспективності проектів: SWOT-аналіз. Цією методикою можна скористатися самостійно. Її суть полягає у визначенні сильних і слабких аспектів проекту, ризиків і можливостей. У підсумку ви більш наочно будете бачити, чи є сенс продовжувати запуск цього бізнесу.
⠀
3. СТВОРІТЬ БІЗНЕС-ПЛАН.
⠀
Обґрунтовану бізнес-ідею потрібно викласти в розрахунках у вигляді бізнес-плану.
⠀
Дізнайтеся про закупівельні ціни на товар та обладнання, витрати на логістику та оренду офісу, поцікавтеся рівнем зарплат у секторі, вивчіть умови співпраці з продавцями, спрогнозуйте фінансові потоки і терміни.
⠀
Зробивши це, вважайте, що ваш проект на 50% успішний. З детальним бізнес-планом за необхідності ви можете знайти бізнес-партнера або інвестора.
⠀
4. ЗАРЕЄСТРУЙТЕ БІЗНЕС.
⠀
Почати варто з реєстрації фізособи-підприємця, а у міру зростання оборотів і вимог з боку клієнтів можна буде оформити товариство з обмеженою відповідальністю.
⠀
5. ПОЧНІТЬ РОБОТУ.
⠀
Запасіться терпінням і силами: спочатку вам доведеться спати в офісі і швидко усувати помилки.
⠀
Цей період - тест, під час якого ви відшліфуєте свою бізнес-ідею. Важливо стежити за своїм бюджетом, щоб не виходити за рамки запланованих витрат.